About Corelia..Sobre Corelia


....

Here at Corelia, our goal is to bottle up the freshness of life in the tropics and and transport you to the Colombian countryside with every thirst-quenching sip. Our ingredients are 100% natural: no preservatives, no coloring, no artificial flavoring. We also use an exclusive technique that helps us preserve the flavor and color of freshly squeezed juice. That’s why Corelia has the uniquely refreshing taste of a warm berry just plucked from the vine or a perfectly ripe passion fruit. 

History

Corelia was launched in 2017 as premium sparkling juice brand with a unique formulation to leverage and highlight the bounty of Colombian fruit juices in a unique format (as a carbonated beverage) whilst delivering a 100% natural alternative to traditional soft drinks to Colombian Consumers.

Mission

Our mission is to build a premium value-added Colombian brand that supports sustainable agriculture and economic development via healthful value-added products.

Vision

Our Vision is to become one of the most internationally recognizable Colombian and South American consumer packaged goods brands, contributing significantly to both rural and urban sustainable livelihoods in Colombia and other Latin American countries.
..

Todos nuestros sabores son creaciones especiales para llevarte la frescura única de la vida tropical. Usamos ingredientes 100% naturales: sin preservantes, sin saborizantes artificiales, sin colorantes. Además utilizamos una técnica exclusiva que nos permite preservar los sabores y colores originales de las frutas. Por eso Corelia tiene un sabor refrescante, que es de fruta fresca, cosechada del árbol, una mandarina exprimida a mano, una mora recién tomada de los arbustos. 

Nuestra Historia

Corelia fue fundada en el año 2017 como una marca premium de jugos espumosos con una formulación única para aprovechar y resaltar la riqueza de los jugos colombianos en un formato único (como bebida carbonatada) y al mismo tiempo ofrecer una alternativa 100% natural a los refrescos tradicionales a los consumidores colombianos.

Misión

Nuestra misión es de construir una marca colombiana premium que apoye la agricultura sostenible y el desarrollo económico a través de productos saludables y de valor agregado.

Visión

Nuestra visión es de convertirnos en una de las marcas de bienes de consumo empaquetados ​​de Colombia y Sudamérica más reconocidas internacionalmente, contribuyendo significativamente a los medios de vida sostenibles tanto rurales como urbanos en Colombia y otros países de América Latina.

....